Over Matchmind

kwaliteit en resultaatgericht

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-xs”][gem_divider margin_top=”35″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1542286470121{background-color: #ffffff !important;}”][vc_column css_animation=”bottom-to-top” width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”none”]Ons team bestaat uit ervaren en gedreven mensen die jarenlang veldwerk hebben verricht met groot enthousiasme en met passie voor het vak. Alle materialen en onze werkwijze zijn in eigen huis ontwikkeld met het doel om het verruimen van inzicht te bevorderen en het behalen van meetbare resultaten.

Uiteindelijk willen we mensen helpen om zelfverzekerd beter te presteren en zich te presenteren. Dit bereiken we met een beproefde aanpak die zowel in ons trainingsprogramma, als bij het coachen wordt ingezet.[/vc_column_text][gem_divider margin_top=”20″][gem_quote style=”1″ no_paddings=”1″ custom_style=”1″ quote_color=”#2fc5b0″]…je leert niet om succesvol te zijn, maar hoe je van waarde kunt zijn…[/gem_quote][gem_divider margin_top=”-45″][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]Alleen een goed resultaat is goed genoeg. Daarom besteden wij veel zorg aan het voorbereiden van onze training- of coaching trajecten.

Wij nemen daarom alle tijd voor een zorgvuldige intake met alle betrokkenen. Doelstellingen, bedrijfscultuur, teamsamenstelling, individuele talenten, verbeterpunten en klanten landschap spelen allemaal een rol. Ieder op zichzelf staande entiteit kan een essentiële factor zijn die uiteindelijk bepaalt hoe een training wordt ingekleurd en welke methoden werken of juist niet.

Daarom vinden wij een zorgvuldig uitgevoerde pre-fase van belang.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]Met internationale commerciële ervaring in de zakelijke markt, overheidsorganisaties en in retail verstaan we de taal van klant en verkoper maar al te goed. En of u nu high-tech levert of laagdrempelige producten, software of hardware; het is voor ons geen vreemd terrein.

Enkele focusgebieden:

  • sales management
  • channel management
  • directe verkoop
  • verkoop proces analyse
  • prospect analyse
  • spreken voor publiek
  • presenteren
  • presentatie middelen

Wilt u vrijblijvend informatie of een offerte? Bel ons of stuur een bericht via het contactformulier.

WAAROM KIEZEN VOOR MATCHMIND

Onze kennis komt voort uit jarenlange veldwerk ervaring. Wij voelen een passie voor het vak en willen kennis overdragen, mensen motiveren en stimuleren tot beter presteren.

Serieus trainen maar wel met een lach. Geen langdradige theorieën, maar een praktische aanpak. Geen ellenlange monologen, maar dialogen. Bruikbare tips en adviezen.

Onze programma’s worden zorgvuldig voorbereid. We voeren gesprekken met  betrokkenen, opdrachtgever en deelnemers, om een helder beeld te krijgen van de organisatie, de cultuur en het werkveld enerzijds en anderzijds de wensen en behoeftes van de deelnemers en de opdrachtgever(s). Dit geeft ons houvast voor het samenstellen van een zinvolle training met meetbaar resultaat.

Wij richten onze programma’s zodanig flexibel in dat er altijd ruimte is voor alternatieven. Dit kan betekenen dat we gaandeweg voor een iets andere aanpak kiezen, bepaalde onderwerpen iets meer diepgang geven of meer aandacht besteden aan een specifieke vaardigheid. We verliezen niet de focus, maar indien er behoefte of noodzaak ontstaat om af te wijken van het beoogde programma, dan is die ruimte daar.

ONZE VISIE

Trainingen moeten waarde toevoegen en moeten leuk zijn om aan deel te nemen. Het creëren van positieve leerervaringen en het aanzetten tot blijvend ontwikkelen vormt daarom een belangrijk uitgangspunt van onze trainingen en coaching-trajecten.

ONZE MISSIE

Wij kunnen terugkijken op jarenlang veldwerk waarin we, met vallen en opstaan, ervaring hebben opgedaan binnen verschillende markten, te maken hebben gehad met uiteenlopende karakters, interessante uitdagingen, tegenslagen en overwinningen.

Hierdoor kunnen wij anderen beter helpen om zich verder te ontwikkelen en wij hebben daarom het delen van deze ervaringen en opgedane kennis tot onze missie gemaakt.

  • Sales Teams
  • Sales / Account Managers
  • Servicedesk Medewerkers
  • Team Managers
  • Klantbeleving
  • Team Performance
  • Team Optimalisatie
  • Pitch en Presentatie